مؤسس سالن ورزشی مذهبی شهدا و مدیرعامل درمانگاه علی ابن موسی‌الرضا (ع) بردسکن گفت: سالن ورزشی مذهبی شهدا در زمینی به مساحت ۴۵۰ مترمربع و با اعتبار ۳ میلیارد تومان در روستای زیرک آباد این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۳۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، اسفندیار رضایی در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی مذهبی شهدا که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، بخشدار شهرآباد، فرمانده سپاه و تعداد دیگری از رؤسای ادارات، خیران و ورزشکاران در روستای زیرک آباد انجام شد، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۵۰ مترمربع و با اعتبار سه میلیارد تومان ظرف پنج ماه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 وی با اشاره به مشارکت خیرین در احداث این پروژه افزود: ۷۰ درصد هزینه‌های این پروژه توسط درمانگاه علی ابن موسی‌الرضا (ع) بردسکن تأمین شده است. همچنین تعامل و همدلی روستاییان و مشارکت خیران این کار عام‌المنفعه را به سرانجام رساند.

 رضایی بیان کرد: باتوجه‌به نیاز جوانان و نوجوانان روستا در آینده سالن بدن‌سازی و چمن مصنوعی نیز احداث خواهد شد.

 سالن ورزشی مذهبی شهدا در روستای زیرک آباد افتتاح شد

 سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته بسیج اعلام کرد: روستای زیرک آباد با تقدیم ۱۶ شهید بیشترین شهید و ایثارگر را در بین روستاهای شهرستان دارد.

 وی مطرح کرد: تفکر بسیج امروز در همه حوزه‌ها کارساز است و نگاه جهادی و تفکر بسیجی باید امروز در جامعه نهادینه شود.

 جنیدی تصریح کرد: امسال در حوزه تربیت‌بدنی سپاه ۲۲ پایگاه مقاومت بسیج به لوازم ورزشی و سایبری با اعتبار ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مجهز شد.

وی ادامه داد: همچنین با پیگیری‌های انجام شده در مرحله دوم بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز لوازم ورزشی و سایبری برای ۱۰۵ پایگاه مقاومت بسیج اختصاص پیدا کرده است که بدین ترتیب تمامی ۱۲۷ پایگاه مقاومت بسیج شهرستان مجهز به تجهیزات ورزشی و سایبری می‌شوند.

 جنیدی اذعان داشت: به طور متوسط هر پایگاه مقاومت بسیج به میزان ۶۵ میلیون تومان لوازم موردنیاز ورزشی و سایبری تحویل و مورداستفاده جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

 سالن ورزشی مذهبی شهدا در روستای زیرک آباد افتتاح شد

 حجت‌الاسلام نیک‌بین، نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج از خیران و مجموعه درمانگاه علی ابن موسی‌الرضا (ع) تقدیر کرد و گفت: در صورت تأمین زمین مناسب آمادگی داریم نسبت به احداث چمن مصنوعی اعتبار لازم را از وزارت ورزش و جوانان بگیریم.

وی افزود: مشارکت خیران روستای زیرک آباد در پروژه‌ها و برنامه‌های مختلف قابل‌تقدیر است. در برهه کنونی ساخت این گونه فضاهای ورزشی و فرهنگی ضروری است.

 سالن ورزشی مذهبی شهدا در روستای زیرک آباد افتتاح شد سالن ورزشی مذهبی شهدا در روستای زیرک آباد افتتاح شد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار